رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزوده شدن ۲۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی بین شهری استان در سال جاری خبر داد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی امیر خیر اندیش در جمع خبرنگاران گفت : در جهت توسعه و تکمیل ناوگان مسافربری بین شهری از آغاز سال جاری تا کنون ۲۵ دستگاه اتوبوس بین شهری به ناوگان اتوبوسرانی بین شهری در استان اضافه شده است .
خیراندیش افزود : در حال حاضر ۶۷۰ دستگاه اتوبوس فعال بین شهری در ا آذربایجان غربی فعالیت می کند که بیشترین تعداد آن در شهرستان ارومیه  با بالغ بر ۲۱۰ اتوبوس فعال است .
وی گفت : با توجه به نیاز مردم و عرضه و تقاضا نسبت به تکمیل و صدور مجوز فعالیت برای ناوگان جدید اقدام میگردد که این مجوز بنا به تشخیص انجمن صنفی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و شرکتهای  حمل و نقل مسافر صادر میگردد اما برای خارج از استان بغیر از تبریز نیاز به مجوز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیست.
رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در پایان با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوس رانی بین شهری استان یکی از امن ترین ناوگان های اتوبوس رانی بین شهری در کشور است، گفت: ناوگان اتوبوس رانی بین شهری آذربایجان غربی به طور متوسط روزانه ۱۲هزار مسافر را جابجا میکند که خوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون فوتی بابت تصادفات این ناوگان نداشته ایم  که همین امر در افزایش اعتماد عمومی به خدمات ناوگان حمل و نقل جاده ای مسافر تاثیر بسزایی داشته است.
وی نظارت مدیران فنی بر روند ایمنی و تجهیزات ایمنی ناوگان و نظارت کارنشاسان اداره کل بر عملکرد این مدیران فنی، برگزاری دوره های آموزشی و تعامل و همکاری مناسب بین اداره کل و پلیس راه را بخشی از عوامل موثر در ارتقاء سفرهای جاده ای با ناوگان حمل و نقل عمومی دانست.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.