کریم عبدالله پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف و وزش باد شدید باعث ایجاد کولاک در مناطق مرتفع و گردنه های این شهرستان شده و با وجود برف روبی و نمک پاشی این محورها، تردد خودروها تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
وی ادامه داد: رانندگان از سفرهای غیرضروری تا پایداری هوا در این محور اجتناب کنند و در صورت تردد به زنجیرچرخ و سایر تجهیزات زمستانی مجهز باشند.
عبدالله پور بیان کرد: نمک پاشی و برف روبی در محور مهاباد - سردشت ادامه دارد و عوامل راهداری تا صبح امروز برای امدادرسانی به مسافران در این محورها حضور داشتند.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد از رانندگان خواست هنگام تردد در این محورها ضمن استفاده از چراغ مه شکن، با احتیاط کامل حرکت کنند و قبل از سفر با شماره تلفن های 42224500، 422223600 و 2-42224501 راهداری مهاباد از وضعیت جاده های این شهرستان مطلع شوند.
وی با اشاره به حضور شبانه روزی راهداران در راهدارخانه های این شهرستان، افزود: چهار راهداری در روستاهای کیتکه (گردنه جواله ره شان)، کله گاوی ( گردنه زمزیران) و آفان در مسیر مهاباد - سردشت و گردنه قره بلاغ (مسیر مهاباد - بوکان) به همراه راهدارخانه مرکزی در مهاباد فعال است.
به گزارش ایرنا، بر اثر ورود یک سامانه بارشی از روز یکشنبه به آذربایجان غربی، بارش برف و باران بیشتر مناطق جنوبی آذربایجان غربی را فرا گرفته است و طبق اعلام هواشناسی این ناپایداری هوا تا روز چهارشنبه ادامه می یابد.
مهاباد دارای یکهزار کیلومتر راه شامل 235 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 700 راه روستایی آسفالت و شوسه است.
3020/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.