به گزارش ایرنا علی مصطفوی روز یکشنبه در نشست مشورتی بخشداران استان افزود: بخشداران نماینده عالی دولت در مناطق مربوط به خود هستند و باید اجرای سیاست های عمومی دولت را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.
وی ادامه داد: مردم انتظار دارند تا بخشداران و فرمانداران در اجرای قانون مصمم باشند و در این صورت مشکلات منطقه و به خصوص روستاها حل می شود.
وی با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع در بخشداری ها باید مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: اگر امکانات مناسب در بخشداری وجود ندارد، حداقل احترام و تکریم ارباب رجوع می تواند رضایت مراجعه کنندگان به دهیاری و بخشداری را جلب کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: دشمنان در کمین هستند تا با دامن زدن به برخی نارضایتی ها در جامعه به کشور آسیب بزنند.
مصطفوی گفت: باید از مشارکت و توانمندی مردم به خصوص بانوان و جوانان برای مقابله با آسیب های اجتماعی بهره لازم را برد زیرا برای توسعه جامعه همراهی و مشارکت مردم ضروری است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان وحدت جامعه را نشانه رفته اند، ادامه داد: باید بخشداران زمینه وحدت و انسجام مردم را در تمامی مناطق فراهم کنند تا با اقتدار وارد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شویم.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی نیز در جمع بخشداران استان با اشاره به اینکه بسیاری از روستاها در بخش آسفالت مسیر ارتباطی با مشکل اساسی روبرو است، گفت: بخشداران بر اجرای صحیح عملیات های زیرساختی در مناطق خود نظارت کنند تا شاهد بروز برخی مشکلات نباشیم.
پیمان آرامون ادامه داد: سلامت مالی در بخشداری ها و دهیاری ها مورد توجه جدی قرار گیرد و از بروز بی قانونی در این امر پرهیز شود.
وی افزود: یکپارچه کردن حل مشکلات استانی در اولویت دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری است و باید مسائلی که سیما و منظره شهر را خدشه دار می کند کنترل شود.
به گزارش ایرنا در ادامه این جلسه انتخابات دبیر شورای بخشداران استانی برگزار و در نهایت «امیر ستوده فر» با 10 رای به عنوان دبیر انتخاب شد.
9918/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.