رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای منطقه آزاد ماکو از برفروبی حدود ۳۹۰ کیلومتر از راههای اصلی ، فرعی و روستایی منطقه آزاد ماکو خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، رحیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت راههای این شهرستان گفت: طی روزهای اخیر و ایام بارش برف حدود ۳۹۰ کیلومتر از راههای اصلی، فرعی و روستایی منطقه آزاد ماکو شامل ۲۰۰ کیلومتر از راههای اصلی و فرعی و ۱۹۰ کیلومتر از راههای روستایی برف روبی ، تیغ زنی و نمک پاشی شده است.

وی ادامه داد: در این مدت حدود ۱۲۰ تن نمک برای نمک پاشی مصرف گردیده است و ۹ دستگاه خودرو راهداری شامل یک دستگاه لودر، ۴ دستگاه کمپرسی، ۲ دستگاه نمک پاش و ۲ دستگاه گریدر درگیر عملیات برف روبی بوده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای منطقه آزاد ماکو افزود: محورهای خوی - ماکو، ماکو - بازرگان، پلدشت  - ارس، بازرگان - آواجیق، روستاهای بخش بارون و حوزه بورالان در این مدت برف روبی و نمک پاشی شدند .

رحیمی در پایان از مسافران درخواست کرد تا در روزهای برفی از تردد غیر ضرور در محورهای مواصلاتی خودداری کنند و در صورت ضرورت با تجهیزات و ایمنی کامل در جاده ها تردد نمایند.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.