قادر درویشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای طرح بیمه تامین اجتماعی برای مددجویان بوکان از سال 1390 آغاز شده است و هر سال تعدادی از خانواده ها، تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند.
وی ادامه داد: ماهانه برای این افراد مبلغ 874 میلیون و 800 هزار ریال از سوی کمیته امداد امام (ره) بوکان به صورت هر سه ماه یک بار پرداخت می شود.
درویشی هدف از اجرای بیمه زنان سرپرست خانوار را توانمندسازی و تامین آینده برای این قشر اعلام کرد و افزود: زنان سرپرست خانوار 35 سال به بالا و مددجویان اشتغال یارانه ای با اولویت 40 سال به بالا از تسهیلات بیمه تامین اجتماعی بهره مند می شوند.
وی گفت: مددجویان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در صورت بیماری و تایید کمیسیون پزشکی می توانند از بازنشستگی پیش از موعد نیز استفاده کنند.
رییس کمیته امداد امام (ره) بوکان اظهار داشت: همه تلاش این نهاد حمایتی ارتقای سطح رفاه خانواده های تحت حمایت و کمک به رفع مشکلات آنهاست و ازهر فرصتی برای رسیدن به این هدف استفاده می کنیم.
به گزارش ایرنا، کمیته امداد امام خمینی (ره) از اسفندماه سال 1357 فعالیت خود را با فرمان امام راحل برای رسیدگی به وضعیت محرومان و کمک به آنها از طریق دریافت کمک های مردمی آغاز کرد و 38 سال از فعالیت این نهاد می گذرد.
هم اکنون پنج هزار و 88 خانوار با جمعیت 10 هزار و 23 نفر تحت حمایت کمیته امداد بوکان هستند.
7510/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.