سروان بابک رضانژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف و کولاک شدید از صبح امروز گردنه سخت گذر مایین بلاغ این شهرستان را فراگرفته و هم اینک تردد در این محور تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
وی بیان کرد: محور تکاب - شاهین دژ به ویژه در گردنه مایین بلاغ کولاکی و لغزنده است و از این رو باید رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند و تجهیزات زمستانی و سوخت کافی به همراه داشته باشند.
سروان رضانژاد ادامه داد: شهروندان همچنین از تردد شبانه در محورهای مواصلاتی تکاب به ویژه جاده تکاب - شاهین دژ نیز خودداری کنند.
فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب افزود: از تردد خودروهای بدون زنجبر چرخ و تجهیزات ایمنی در محورهای مواصلاتی تکاب تا اطلاع بعدی جلوگیری می شود.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب نیز به خبرنگار ایرنا گفت: از صبح امروز گردنه مایین بلاغ در چند نوبت برف روبی و بازگشایی شده است و فعالیت راهداران در این محور همچنان ادامه دارد.
امیر یدبیضاء افزود: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب در تمام محورهای مواصلاتی این شهرستان نسبت به بازگشایی مسیر اقدام می کنند.
وی افزود: با وجود بارش برف و کولاک، کلیه محورهای مواصلاتی و جاده های اصلی تکاب باز بوده و تردد در آنها در جریان است.
به گزارش ایرنا، بارش برف و کولاک شدید از امروز /یکشنبه/ تکاب در جنوب آذربایجان غربی را فراگرفت؛ راه های دسترسی این شهرستان به علت کوهستانی و سخت گذر بودن منطقه در فصل زمستان برف گیر و کولاکی است.
7514/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.