به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در این مراسم گفت: شاهین دژ با تقدیم 550 شهید سرافراز، خدمات بزرگی به نظام و انقلاب اسلامی کرده است.
علی مصطفوی با اشاره به وضعیت شاهین دژ در بدو پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم شاهین دژ با ایثارگری و مجاهدت فرزندان پاک سرشت خود در بدو پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های اجانب در ایجاد تفرقه بین مردم و اقوام مختلف را خنثی کرده اند.
وی با تاکید بر تکریم و احترام به مردم در تمامی دستگاه های اجرایی افزود: باید همواره در تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی احترام به ارباب رجوع و تکریم مردم سرلوحه امور قرار گیرد.
وی با امانت خطاب کردن مسوولیت در نظام اسلامی اظهار داشت: مسوولیت در نظام اسلامی وسیله خدمت به مردم است که بعد از چند صباحی باید تحویل داده شود و آنچه که باقی خواهد ماند جز خدمت به خلق خدا و نیکی به مردم نیست.
امام جمعه شاهین دژ نیز در این مراسم گفت: مسوولیت باید در راستای خدمت به مردم و عموم جامعه باشد و نباید از آن به عنوان فرصتی در جهت تامین منافع حزبی استفاده کرد.
حجت الاسلام حسین فصیح نیا با ابراز خرسندی از تعیین یک نیروی بومی به عنوان فرماندار این شهرستان اظهار داشت: با وجود نیروهای بومی در مسوولیت های مختلف و به دلیل آشنایی با ظرفیت ها و توان شهرستان فرآیند توسعه و رشد منطقه با شتاب بیشتری پیگیری خواهد شد.
حسین عباسی فرماندار سابق شاهین دژ نیز با اشاره به خدمات دولت طی چهار سال گذشته در این شهرستان افزود: بهسازی و آسفالت راه های مواصلاتی شاهین دژ، توسعه و نوسازی وضعیت بهداشت و درمان و اجرای طرح گردشگری زرینه رود، گازرسانی به مناطق روستایی از مهمترین طرح های دولت تدبیر و امید در این مدت بود که اجرایی شده است.
به گزارش ایرنا، در این مراسم ایوب آذین پور به عنوان سرپرست فرمانداری شاهین دژ معرفی و ازخدمات حسین عباسی گزنق فرماندار اسبق این شهرستان که هم اکنون به عنوان فرماندار ماکو منصوب شده است، قدردانی شد.
ایوب آذین پور نیز پیش از این معاون فرماندار بوکان بود.
شاهین دژ با 90 هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی آذربایجان غربی قرار دارد.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.