به گزارش ایرنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ روز یکشنبه در آیین افتتاح این پایگاه اظهار داشت: با توجه به حادثه خیز بودن جاده شاهین دژ تکاب و بروز سوانح جاده ای زیاد در این مسیر و نیاز مبرم به امداد رسانی به مصدومان این حوادث شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اقدام به دایر کردن پایگاه جاده ای فوریت های پزشکی در این محور کرد.
سیاوش جبارزاده گفت: این پایگاه هم اکنون یا یک دستگاه آمبولانس مجهز و با سه نفر نیروی مجرب به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات امدادی در این منطقه می باشد.
وی اضافه کرد: زمین این پایگاه به مساحت 300 مترمربع توسط یکی از خیران اهدا شده است که در سال گذشته با تخصیص اعتبارهای لازم ساخته خواهد شد.
جبارزاده گفت: تا احداث ساختمان مرکز فوریت های پزشکی، پرسنل این پایگاه در ساختمانی که توسط یکی از خیران در اختیار آنها قرار داده است مستقر و اقدام به خدمات رسانی خواهند کرد.
وی با بیان اینکه با افتتاح این مرکز شمار پایگاه های فوریت های پزشکی این شهرستان به سه مرکز افزایش یافت، افزود: این شهرستان هم اکنون در محور میاندوآب - شاهین دژ دارای یک پایگاه و در شهر شاهین دژ نیز دارای یک پایگاه فوریت های پزشکی است.
به گزارش ایرنا پایگاه فوریت های پزشکی سانجود در 30 کیلومتری محور شاهین دژ به تکاب دایر شده است.
6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.