وحید بیاتلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم 90 از آغاز فصل مسابقات همچنان با مشکلات مالی مواجه بوده و در دیدارهای دور برگشت نیز به دلیل نبود تمرینات بدنسازی و جدایی چند بازیکن اصلی از ترکیب کار سختی در پیش دارد.
وی با اشاره به اینکه بی شک در نیم فصل دوم نیز با سختی های فراوانی مواجه خواهیم بود، بیان کرد: از هواداران، پیشکسوتان و مسوولان ورزش استان خواستار حمایت و پشتیبانی از این تیم هستیم تا توانایی حفظ سهمیه فوتبال ارومیه و استان آذربایجان غربی را در جام آزادگان داشته باشیم.
وی ادامه داد: چند روزی است که تیم اردوی آمادگی خود را در تهران برپا کرده است و در راستای محک زدن بازیکنان اقدام به برگزاری بازی تدارکاتی مقابل تیم اکسین البرز کردیم.
وی بیان کرد: با وجود شکست یک بر صفر مقابل اکسین البرز، عملکرد بازیکنان در این دیدار دوستانه و تدارکاتی رضایت بخش بود زیرا تنها چهار روز است که تمرینات تیم در تهران آغاز شده است.
به گزارش ایرنا تیم های 90 ارومیه و اکسین البرز در نیم فصل نخست لیگ دسته یک برای اولین بار به مصاف یکدیگر رفتند که حاصل آن تساوی بدون گل بود.
تیم 90 ارومیه در نخستین دیدار دور برگشت این رقابت ها روز پنجشنبه /20 دی ماه جاری/ در زمین چمن ورزشگاه تهرانسر به مصاف بادران تهران می رود.
به گزارش ایرنا تیم فوتبال 90 ارومیه در هفته پایانی و شانزدهم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور جام آزادگان با نتیجه 2 بر صفر مقابل ملوان بندر انزلی شکست خورد.
شاگردان وحید بیاتلو در تیم فوتبال 90 ارومیه نیم فصل رقابت های لیگ دسته یک کشور را با کسب 14 امتیاز و قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول به پایان رساندند و برای جبران امتیازهای از دست رفته چشم امید به دیدارهای دور برگشت دارند.
16 تیم گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، اکسین البرز، قشقایی شیراز، کارون اروند خرمشهر، مس کرمان، شاهین شهرداری بوشهر، سرخ پوشان پاکدشت، بادران تهران، فجر سپاسی، شهرداری تبریز، مس رفسنجان، ملوان بندرانزلی، 90 ارومیه، خونه به خونه بابل و شهرداری ماهشهر در لیگ دسته یک رقابت می کنند.
امسال پس از گذشت سه دهه، بار دیگر با حضور تیم 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه ای به خود گرفته ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان آذربایجان غربی است؛ حمایتی که طی ماه های اخیر توسط استاندار آذربایجان غربی تبلور یافته است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.