قائم مقام امور نمایشگاهی جنوب استان آذربایجان غربی گفت:تقویم نمایشگاهی سال ۱۳۹۸شرکت نمایشگاه های دائمی و بین المللی جنوب آذربایجان غربی تنظیم و جهت تصویب به کارگروه کالاهای صادراتی غیر نفتی استان ارسال شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، مریم فتح زاده قائم مقام امور نمایشگاهی جنوب آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: نحوه ی برگزاری نمایشگاه های داخلی وخارجی براساس قوانین موجود در فصل زمستان سال جاری برای سال آتی تدوین و به کار گروه کالاهای صادراتی غیر نفتی استان ارسال می شود تاپس از اعمال تغییرات احتمالی و تصویب آن بصورت جدی نسبت به برنامه ریزی نمایشگاه اقدام شود.
وی ادامه داد: در تقویم سال ۱۳۹۸ هجده عنوان نمایشگاه داخلی و خارجی پیشنهاد دادیم و پوشش نمایشگاه های شهرهای جنوب استان را نیز به سازمان صنعت ومعدن درخواست دادیم که در صورت موافقت، شهرهای جنوب استان نیز از شرایط برگزاری نمایشگاه های استاندارد بر خوردار خواهند بود.
فتح زاده به توسعه فضای نمایشگاهی میاندوآب هم اشاره کرد و گفت: از اینکه توانسته ایم سایت نمایشگاهی جنوب استان را به حد استاندارد برسانیم و با فضای بیش از ۵۰۰۰ متر مربع مفید نمایشگاهی و بهره برداری از طرح توسعه سالن مولانا در بهمن ماه سال جاری بامعرفی توانمندیهای کشور عزیزمان ، میاندوآب را بعنوان شهر تجار و بازرگانان و شهر نمایشگاهی سرآمد به تمام دنیا معرفی کنیم.
قائم مقام امور نمایشگاهی جنوب استان آذربایجان غربی گفت: امید است در این مسئولیتی که بر عهده داریم با همراهی و تلاش کارکنان مجموعه نمایشگاههای بین المللی جنوب استان رضایت مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان را فراهم سازیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.