به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهاباد در مسجد جامع این شهرستان اظهار داشت: حضرت عیسی(ع) همانند دیگر فرستادگان الهی، بشارت دهنده فضل و رحمت بیکران پروردگار بود تا مردمی که به واسطه جهل و نادانی خود از درک روشنایی و نور حق محروم بودند به سعادت حقیقی و مسیر رستگاری رهنمون شوند.
وی ادامه داد: با تفکر در سوره های قرآنی و دیگر آموزه های الهی، می توان دریافت که رسالت همه پیامبران دعوت به توحید و رهایی از هرگونه بردگی و بندگی در برابر شیطان های نفسانی و آزادی از سیطره آنهاست.
ماموستا امامی با بیان اینکه دینی که اساس آن رحمت است، پیامبر و پیروان آن نیز پیام آور رحمت و صلح هستند، اضافه کرد: بر اساس آیات قرآن کریم هدف از بعثت پیامبر اسلام نیز گسترش صلح، آرامش و رحمت و هدایت بشر به راه راست و خوبی هاست.
امام جمعه مهاباد افزود: پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) اولین شخصیتی در عالم بشریت است که به دیپلماسی واقعی صلح جویانه مبادرت کرده و سفیران خویش را برای برقراری روابط مسالمت آمیز نزد دولت ها و امپراتوری زمان خویش گسیل داشت.
ماموستا امامی همچنین با اشاره به نزدیک شدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هر چه از انقلاب اسلامی می گذرد اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب بیشتر می شود و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی طلایی برای بازخوانی انقلاب و دستاوردهای آن است.
وی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که دشمنان ایجاد می کنند سیاه نمایی و بزرگ نمایی مشکلات، زیر سوال بردن خدمات مسوولان و کم ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی است و دهه فجر فرصت خوبی برای نشان دادن این دستاوردها به مردم به شمار می رود.
ماموستا امامی گفت: به برکت انقلاب اسلامی شاهد رشد شاخص های توسعه یافتگی در حوزه های مختلف از جمله حوزه کشاورزی هستیم بطوریکه هم اکنون کشور ما جزو 20 کشور برتر تولیدکننده محصولات کشاورزی است.

** کم کاری مسوولان خیانت به خداست
امام جمعه پیرانشهر گفت: کم کاری مسوولان که موجب نارضایتی مردم از نظام شود، خیانت به خدا و از گناهان کبیره است.
ماموستا ملامصطفی محمودی در آیین نماز عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان با تاکید بر اینکه خیانت از گناهان کبیره است، افزود: خیانت مصادیق گوناگونی دارد. وی اضافه کرد: کم فروشی و گرانفروشی که موجب ایجاد گرانی و ناامنی در بازار و فشار به جامعه اسلامی شود و کم کاری در مسوولیت به گونه ای که مردم از نظام ناراضی شوند، از مصادیق گناه کبیره خیانت است.
وی بیان کرد: مسوولان نباید به گونه ای رفتار کنند که مردم از نظام اسلامی ناامید شوند و از نظام فاصله بگیرند زیرا این موضوع از مصادیق خیانت است.
به گزارش ایرنا نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی هم طی روز جاری و در خطبه های نماز جمعه ارومیه با تاکید بر کنترل گرانی در سایه عزم راسخ و تلاش شبانه روزی مسوولان، گفت: عمده مشکلات موجود کشور مربوط به مدیریت است و باید به این مسئله به صورت جدی توجه شود.
9903/6185/3072/9915
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.