به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه افزود: عده ای از مردم با مشکل اساسی در زندگی روبرو هستند و در این شرایط باید از فقرا حمایت کنیم تا دچار مشکل نشوند.
وی با اشاره به اینکه مسوولان کشور به وظایف خود باید به درستی عمل کنند، ادامه داد: مجلس و دولت باید با تدبیر درست و با جدیت تمام، در تصویب دقیق بودجه سال 98 دقت کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: کمک خداوند به مملکت اسلامی و از جمله کشور ما وعده الهی است و بدون شک عنایت امام زمان(عج) نیز شامل حال ما خواهد شد به شرطی که به وظایف خود به درستی عمل کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین با اشاره به دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با مقام معظم رهبری ادامه داد: رهبری به مسئله پیروزی مقاومت یقین دارند و این مسئله را نیز به صراحت بیان می کنند.
وی افزود: اگر در جامعه ای مقاومت باشد، ظالمان عقب نشینی می کنند و اگر از مقابل دشمن عقب نشینی شود دشمنان مملکت را به خطر می اندازند.
وی گفت: ملت ایران در 9 دی نشان دادند که از ولایت و رهبری و انقلاب خود دست بردار نیستند و از آن حمایت می کنند و این مشت محکمی بر دهان آنان است.
وی از حضور نیافتنن برخی از مسوولان در آیین روز بصیرت هم انتقاد و ابراز امیدوری کرد تا مردم و مسوولان با بصیرت، هیچگاه ولایت را تنها نگذارند.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
9918/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.