به گزارش ایرنا افشین داوری عصر چهارشنبه در دیدار صمیمی با پیشکسوتان و بزرگان والیبال شهر ارومیه افزود: دوری پیشکسوتان از ورزش موجب کم رنگ شدن روحیه پهلوانی و جوانمردی می شود و نباید اجازه دهیم این امر به یک حلقه مفقوده تبدیل شود.
وی بیان کرد: پیشکسوتان تجارب ارزشمندی در اختیار دارند که سال های سال با نثار عمر و جوانی خود در اماکن ورزشی کسب کرده اند و باید شرایطی فراهم شود که این تجربه ها در اختیار قهرمانان و جوانان نوظهور قرار گیرد.
وی ادامه داد: احترام به پیشکسوتان بر همه دست اندرکاران ورزش کشور واجب و لازم است تا با تلفیق جوانی و تجربه مسیر خود را برای رسیدن به موفقیت های روزافزون کوتاه تر کرد.
سرپرست فدراسیون والیبال گفت: بر اساس آمار و گزارش های به دست آمده والیبال ارومیه نزدیک به یک قرن پیشینه درخشان دارد و نباید به این راحتی از این مسئله عبور کرد.
به گزارش ایرنا در این دیدار صمیمی ایجاد موزه والیبال، واگذاری امتیاز تیم دسته یکمی بانوان به آذربایجان غربی، توجه ویژه به والیبال شهر ارومیه، برگزاری لیگ پیشکسوتان و اجازه حضور داوران منشی زن در جریان رقابت های لیگ برتر از سوی حاضران از فدراسیون درخواست شد.
در این جلسه بزرگانی همچون یدالله کارگرپیشه، محمدعلی پرتوی، نعمت صمدی، ابراهیم اونی، احمد نعمت زاده، ارسطو نظمی، مجید محمدزاده، مجید ساداتی، ابراهیم وطن پرست، رسول بنایی کیا، نوبخت و جهانگیر سید عباسی، حمید پیرمحمدی، رسول قربانی، کریم تبریزی، رسول باباصباحی، قهرمان بایرامی، پروین دشتبان و سهیلا محورچرخ حضور داشتند.
روز گذشته /پنجشنبه،12 دی ماه/ تفاهم نامه میزبانی هفته سوم رقابت های لیگ ملت های 2019 والیبال بین افشین داوری، سرپرست فدراسیون و محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی امضا شد.
طبق تفاهم نامه مذکور دیدارهای آن هفته از 24 تا 26 خرداد سال آینده با حضور تیم های کانادا، لهستان، روسیه و تیم ملی ایران در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.