به گزارش ایرنا، افشین داوری روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود: تعامل و همکاری تنگاتنگ مسوولان ورزش و هیات والیبال استان آذربایجان غربی با فدراسیون کشور توسعه و پیشرفت چشمگیر این رشته را به دنبال داشته است.
وی بیان کرد: بسیار خرسندیم که امسال پنج بازیکن ارومیه ای در ترکیب تیم ملی بزرگسالان برای شرکت در لیگ ملت های 2018 والیبال، مسابقات جهانی و بازی های آسیایی جاکارتا حضور داشتند و این امر نشان از تلاش دست اندرکاران استان و ظرفیت بالای این شهر در این رشته پرطرفدار است.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به میزبانی ارومیه در هفته سوم رقابت های لیگ ملت های 2019 والیبال، افزود: این شهر به عنوان یکی از مناطق پتانسیل دار در رشته والیبال به شمار می رود که به عنوان میزبان این رویداد مهم جهانی انتخاب شده و علاوه بر نیروی انسانی متخصص و کارآمد دارای زیرساخت های سخت افزاری خوبی است.
سرپرست فدراسیون والیبال گفت: میزبانی شایسته شهرهای ارومیه و اردبیل در هفته های سوم و چهارم رقابت های لیگ ملت های 2019 والیبال ویترینی از توانمندی والیبال ایران در سطح جهانی است و فدراسیون نیز در این راستا حمایت های لازم را انجام خواهد داد.
داوری افزود: هفته سوم این مسابقات 24 تا 26 خرداد سال آینده با حضور تیم های ملی کانادا، روسیه، لهستان و ایران در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود و سپس هفته چهارم به میزبانی شهر اردبیل به انجام می رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: میزبانی این رویداد مهم جهانی از ماه ها قبل به فدراسیون والیبال ایران و فدراسیون جهانی پیشنهاد شد و بسیار خرسندیم که با عقد تفاهم نامه ای امتیاز آن به شهر والیبال خیز ارومیه داده شد.
عبدالله چمن گلی بیان کرد: والییال ریشه در فرهنگ مردم این شهر دارد و میزبانی این رویداد مهم جهانی علاقه مندی هواداران را برای تماشای این رشته مفرح و جذاب 2 چندان می کند.
وی ادامه داد: البته در کنار قهرمانی ها باید به مسائل فرهنگی و اخلاق مداری در ورزش توجه ویژه ای کرد تا روحیه پهلوانی و جوانمردی همواره زنده و ماندگار شود.
وی در خصوص حضور تیم شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال ایران گفت: با کمال تاسف امسال این تیم برای کسب عنوان قهرمانی بسته نشد ولی برای سال آینده تصمیم های جدی و برنامه ریزی دقیقی تدوین خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا امسال سعید معروف، میلاد عبادی پور، امیرحسین توخته، محمدرضا حضرت پور و مرتضی شریفی پنج بازیکن ارومیه ای حاضر در لیگ ملت های 2018 والیبال، مسابقات جهانی و بازی های آسیایی جاکارتا بودند.
امسال در مجموع 13 والیبالیست ارومیه ای در تیم های ملی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان، امید و بانوان جهت شرکت در رویدادهای مهم جهانی، بین المللی و آسیایی حضور داشتند.
هم اکنون سعید معروف، میلاد عبادی پور و مرتضی شریفی 3 لژیونر ارومیه ای در لیگ های ایتالیا و لهستان شاغل هستند.
امروز چهارشنبه /12 دی ماه/ تفاهم نامه میزبانی هفته سوم رقابت های لیگ ملت های 2019 والیبال بین افشین داوری سرپرست فدراسیون و محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی امضا شد.
طبق این تفاهم نامه، هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال از 24 تا 26 خرداد سال آینده با حضور تیم های کانادا، لهستان، روسیه و تیم ملی ایران در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می شود.
3072/7156
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.