حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی روز سه شنبه در جمع بسیجیان افزود: دشمنی های آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا امروز با ترفند های جدید علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تداوم داشته ولی با از جان گذشتگی رزمندگان همه توطئه ها نقش برآب شده است.
وی اضافه کرد: آمریکا قدرت خود را در دنیا از دست داده و برای جبران این امر با مدیریت گروههای تروریستی به دنبال بازیابی قدرت رو به افول خود است.
وی بیان کرد: ملت ایران در 40 سال گذشته با تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان ایستاده و حماسه ها آفریده و پوزه دشمنان را به خاک مالیده اند و امسال نیز مردم در 22 بهمن در چهل سالگی انقلاب اسلامی با حضور گسترده خود یک بار دیگر پوز دشمنان انقلاب اسلامی را به خاک خواهند مالید.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در دنیا تنها یک نفر گفت که بشار اسد باید بماند، اظهار داشت: اکنون می بینیم که این امر با قوت تحقق یافته و سفارت های عربی مختلف یکی پس از دیگری در سوریه بازگشایی می شود که این از قدرت حزب الله و مقاومت است.
حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی با اشاره به اینکه یکی از درس های حماسه 9 دی صیانت از اقتدار و آرمان های نظام اسلامی در مقابل دشمنان است، گفت: حماسه 9 دی متعلق به یک جناح خاص نیست بلکه متعلق به اصل نظام بوده و نباید کسی از حماسه 9 دی به عنوان و برای یک جناح استفاده کند.
6009/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.