نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حماسه 9 دی بیانگر بلوغ و بصیرت مردم انقلابی ایران است.

حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: 9 دی بیانگر بلوغ و بصیرت مردم انقلابی ایران اسلامی بوده که در هر شرایطی پشتیبان انقلاب و رهبری هستند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در سراسر دنیا دوست دار بی شماری دارد، خاطر نشان کرد: پیام 9 دی برای دوستان انقلاب اسلامی ایستادگی پای آرمان ها و خواسته های خود بود.

وی ادامه داد: 9 دی به دشمنان داخلی و خارجی انقلاب ثابت کرد که هرموقع پای دین و امام حسین در میان باشد ملت ایران از آن کوتاه نخواهند آمد.

حجت الاسلام شبستری با تاکید بر اینکه یکی از دلایل خلق حماسه 9 دی ایمان و اعتقاد راستین ملت ایران به ارزش های دینی و اسلام است تصریح کرد: ملت ایران بصیرت دارند و غبار فتنه در طول این 40 سال نتوانسته این ملت را از آرمان های خود دور کند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه فتنه گران در جریان انتخابات 88 گرچه به ظاهر بدنبال ابطال انتخابات بوده اند ولی در باطن به دنبال براندازی نظام بوده اند تاکید کرد: مردم وقتی از فتنه دشمنان داخلی و خارجی آگاه شده و انتخابات را بهانه ای برای براندازی انقلاب اسلامی دانستند در 9 دی دست به خلق حماسه ای زدند که در تارک نظام اسلامی  با 22 بهمن برابری می کند.

وی افزود: ملت ایران در طول چهل سال گذشته در برابر تمامی توطئه های  بزرگ دشمنان که سال ها برای آن برنامه ریزی می کنند ایستادگی کرده و  هرگز اجازه نخواهند داد دشمنان از طریق فتنه  کشور را به آشوب بکشانند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.