کریم عبدالله پوری جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با تلاش شبانه روزی راهداران این شهرستان این محور باز و تردد با زنجیرچرخ در آن امکان پذیر است.
وی ارتفاع برف در این محور را پنج سانتی متر و در گردنه « قره بلاغ » 15 سانتی متر اعلام کرد و گفت: هم اکنون پنج دستگاه از ماشین آلات سنگین در حال برف روبی و پاکسازی این محور است.
عبدالله پوری اضافه کرد: ماموران پلیس راه آذربایجان غربی از تردد خودروهایی که فاقد زنجیرچرخ باشند، در این محور جلوگیری به عمل می آورند.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد گفت: نمک پاشی و برف روبی در این محور و دیگر محورهای برفگیر این شهرستان ادامه دارد و عوامل راهداری به طور مداوم در حال فعالیت هستند.
وی از رانندگان خواست هنگام تردد در این محورها با احتیاط کامل حرکت کنند و قبل از سفر با برقراری ارتباط از طریق شماره تلفن های 42224500، 422223600 و 2-42224501 از وضعیت جاده های این شهرستان مطلع شوند.
به گزارش ایرنا، بارش برف و باران از روز گذشته /پنجشنبه/ در آذربایجان غربی و به ویژه مناطق جنوبی این استان آغاز شد و بیشتر شهرها و روستاهای این استان را سفیدپوش کرد و موجب کندی تردد در محورهای مواصلاتی این منطقه شد.
بارش برف و یخبندان مدارس برخی از شهرهای این استان را نیز فردا /شنبه/ تعطیل کرده است.
محور مهاباد به بوکان در جاده برهان به طول 65 کیلومتر یکی از مسیرهای فرعی و پررفت و آمد به شمار می رود که استان های کردستان و آذربایجان غربی را به یکدیگر ارتباط می دهد.
6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.