به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز پنجشنبه در دیدار با معاون وزیر دادگستری و رییس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: همچنین برخورد موثر با مراکز اصلی و سرشاخه ها و عوامل اثرگذار فساد توسط نهادهای مختلف از جمله تعزیرات حکومتی گامی موثر در پیشگیری از تخلفات به شمار می رود.
وی اضافه کرد: از جمله اقداماتی که می تواند در تبیین فعالیت های نهادهای مختلف به ویژه برخوردهای سازمان تعزیرات با عوامل فساد موثر باشد، اطلاع رسانی و آگاه سازی به روش های گوناگون است.
وی بیان کرد: ظرفیت منابر، تریبون های نمازجمعه و مبلغان دینی در این اطلاع رسانی بسیار قابل توجه است و می تواند ضمن بیان اقدامات در پیشگیری از تخلف موثر باشد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت توجه به اخلاق و ارزش های دینی در رسیدگی به پرونده ها ادامه داد: توجه ویژه به استفاده از تذکر و بهره گیری از فرامین‌الهی و معنوی در امور روزمره از جمله وظایف تعزیرات حکومتی است.
رییس سازمان تعزیرات حکومتی نیز در این دیدار از جریمه 70 هزار میلیارد ریالی متخلفان کشور طی سال جاری خبر داد و گفت: این میزان 40 هزار میلیارد ریال بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.
جمال انصاری افزود: سفرهای استانی در راستای تحقق اهداف سازمانی و تبیین فعالیت ها و رسالت های سازمانی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تخلفات صنفی انجام می شود و می تواند گام موثری در خصوص بهبود رسیدگی و تسریع در رسیدگی طبق نیازهای استانی باشد.
به گزارش ایرنا، انصاری روز پنجشنبه برای بررسی فعالیت های اداره کل تعزیرات حکومتی به آذربایجان غربی سفر کرد؛ تعزیرات حکومتی مسوولیت رسیدگی به پرونده های قاچاق، تخلفات بهداشتی درمانی و تخلفات حوزه کالا و خدمات را بر عهده دارد.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.