به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری روز پنجشنبه در آیین معارفه فرماندار شوط بیان کرد: وجود ادیان و مذاهب مختلف جزو سرمایه های استان به شمار می رود و این ظرفیت همواره در کنار نظام بوده است.
علی مصطفوی افزود: مردم استان با هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب در صحنه های مختلف انقلاب حضور داشته اند و به صورت یکپارچه، متحد، پرشور، قدرتمند و امیدوارانه ایران اسلامی را در جهان سربلند و سرفراز کرده اند.
وی چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی را فرصت طلایی بازخوانی دستاوردهای انقلاب دانست و ادامه داد: بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب در مقطع حساس کنونی، بیان کارآمدی نظام دینی و دستاوردهای نهضت اسلامی مستلزم برنامه ریزی جامع و فراگیر با همکاری همه مردم، نهادها و ارگان هاست.
حجت الاسلام محمد رضاجباری، امام جمعه شوط نیز در این آیین انجام دادن وظایف در حدود اختیارات و تکالیف اداری و اجرایی را توفیقی الهی برشمرد و بر تلاش بیشتر در جهت خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، درپایان این مراسم «حسن عبدالهی اصل» به عنوان فرماندار شهرستان شوط معرفی شد؛ وی پیش از این چهار سال به عنوان معاون فرماندار و سرپرست فرمانداری شوط فعالیت کرده بود.
7132/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.