به گزارش ایرنا، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی روز پنجشنبه در این آیین بیان کرد: خدمتگزاری وظیفه ای بر عهده یک مسوول است و مسوولان باید به نحو احسن و مطلوب به وظایف خود عمل کنند.
علی مصطفوی با بیان اینکه امسال چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است، افزود: مسوولان دستگاه های اجرایی باید دستاوردهای نظام را در حوزه های مختلف برای مردم تبیین کنند و برنامه های دهه فجر با محوریت مردم برگزار شود.
وی با اشاره به ضرورت وحدت و انسجام در جامعه ادامه داد: استکبار جهانی و دشمنان وحدت ما را نشانه رفته اندو وقتی مشاهده می کنند مردم باشکوه هر چه بیشتر در مناسبت ها و مراسم ملی حضور پیدا می کنند و در راه نظام از جان و مال خود می گذرند، روزبه روز جریحه دارتر می شوند.
مصطفوی با اشاره به اینکه انتقاد لازمه تحرک و پویایی است اما نباید به توهین و تخریب منجر شود، اضافه کرد: انتقاد باید در چارچوب نظام و قانون زمینه پویایی و تحرک جامعه را فراهم کند.
وی با قدردانی از تلاش فرماندار سابق ماکو اظهار داشت: وی در طول خدمت خود منشا خدمات فراوانی در این شهر بود و نقش مهمی در وحدت و انسجام مردم ایفا کرد که جای تقدیر دارد.
حجت الاسلام محمد هاشمی، امام جمعه ماکو نیز در این آیین گفت: اتحاد و همدلی مسوولان می تواند در توسعه شهر و منطقه نقش اصلی را ایفا کند و در غیر این صورت زحمت ها به چشم نخواهد آمد.
وی ضمن تاکید بر اتحاد و همدلی افزود: سوابق ارزشمند فرماندار سابق جای تقدیر دارد و انتظار می رود که فرماندار جدید در توسعه شهر نقش ارزشمندی ایفا کند.
علیرضا نصیری، قائم مقام سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه مدیرعامل این سازمان به عنوان بالاترین مقام عالی منطقه است، بیان کرد: انتصاب بهترین فرصت برای خدمت کردن به جامعه و مردم است.
وی افزود: فرماندار سابق جناب آقای علیزاده در تعامل با سازمان برای توسعه و پیشبرد اهداف نقش ارزشمندی ایفا کرد و جای دارد از زحمت های ایشان تقدیر گردد.
به گزارش ایرنا در پایان این مراسم با اهدای لوح از زحمت های 56 ماهه «شاهین علیزاده» تقدیر و «حسین عباسی گزنق» به عنوان فرماندار جدید ماکو معرفی شد.
شهرستان ماکو با بیش از 94 هزار نفر جمعیت در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده است.
7132/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.