استاندار آذربایجان غربی گفت:پیگیری های لازم برای مدیریت مستقل راه آهن ارومیه در حال انجام است .
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی محمد مهدی شهریاری در ششمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با اشاره به حمایت های کنسولی سفارتخانه ها و کنسولگری های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف دنیا از صادر کنندگان و سرمایه گذاران ایرانی گفت : متاسفانه برخی از صادرکنندگان و سرمایه گذاران قبل از فعالیت در کشور های خارجی هیچ مشورتی از کارشناسان اقتصادی سفارتخانه ها و کنسولگری ها نمی گیرند و این مسئله موجب بروز مسائل مشکلاتی برای آنان می شود.
وی در خصوص استقلال مدیریت راه آهن ارومیه نیز گفت: پیگیری های لازم برای مدیریت مستقل راه آهن ارومیه در حال انجام است و در این خصوص مسئولان مربوط نیز قول مساعد دادند.
وی همچنین در خصوص تردد خودروها با پلاک منطقه آزاد ماکو به مرکز استان نیز گفت: بر اساس قانون، منطق آزاد تجاری که فرودگاه ندارند خودروها می توانند با پلاک منطقه آزاد به اولین شهر دارای فرودگاه تردد کنند و این در حالی است که در مسیر تردد خودهای منطقه آزاد ماکو به ارومیه دو فرودگاه در ماکو و خوی وجود دارد .
وی ادامه داد: تردد خودهای با پلاک منطقه آزاد ماکو را از آقای رییس جمهوری پیگیری کردیم و امیدواریم این پیگیری به نتیجه مثبت برسد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.