به گزارش ایرنا در پی تغییر مدیر عامل و سرپرست تیم فوتبال سردار این تیم در حال برگزاری اردوهای تدارکاتی خود در تهران است.
بازی دوستانه فوتبال سردار بوکان و «ویستا توربین» تهران که در سه وقت ۳۵ دقیقه ای برگزار شد، علیرضا صبوری بازیکن سردار بوکان در دقیقه ۲۵ از روی نقطه پنالتی گل نخست تیمش را به ثمر رساند.
حملات تیم فوتبال سردار بوکان روی دروازه حریف ادامه یافت تا امیررضا بیات در دقیقه ۴۸ گل دوم سردار بوکان را وارد دروازه حریف کرد تا سرداری ها با 2 گل از حریف لیگ دسته سومی خود پیش بیافتند.
در ادامه بازی و در نیمه دوم رامین عباسی بازیکن «ویستا توربین» در دقیقه ۵۱ گل نخست تیم تهرانی را به ثمر رساند تا اختلاف نتیجه به حداقل برسد.
با تعویض های تیم ویستا توربین در نیمه دوم بازی شهاب دارابی در دقیقه ۶۵ گل دوم و تساوی را وارد دروازه مهمان بوکانی خود کرد.
در نهایت میلاد بواسحاقی در وقت اضافه بازی و در دقیقه ۹۵ توانست گل سوم و برتری ویستا توربین را به ثمر رساند تا تیمش در یک دیدار تدارکاتی به پیروزی دست پیدا کند.
به گزارش ایرنا در هفته جاری و با تصمیم هیات مدیریه فوتبال سردار فرهاد بایزگلی به عنوان مدیرعامل جدید و سیدمهدی حیات الغیب بعنوان سرپرست باشگاه فوتبال سردار بوکان منصوب شدند.
هم اکنون تیم فوتبال سردار بوکان با 6 مساوی، یک برد و سه باخت و کسب 9 امتیاز در رده یازدهم گروه خود قرار دارد.
رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با شرکت 26 تیم در 2 گروه جریان دارد که تیم‌های حاضر در این دوره برای کسب سه سهمیه صعود به لیگ دسته یک با یکدیگر رقابت می‌کنند.
تیم سردار بوکان که چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته دوم تجربه می کند در گروه الف این رقابت ها با تیم های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.
تیم فوتبال سردار بوکان چهارمین سال است که در فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور حضور دارد.
7510/ 3020/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.