ابراهیم حسنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این متخصصان در حوزه های قلب و عروق، زنان و زایمان، ارتوپدی، پاتولوژی، داخلی و رادیولوژی جذب شده اند.
وی اضافه کرد: در حال حاضر 20 پزشک متخصص در شهرستان پیرانشهر فعالیت دارند که همه نیازهای درمانی تخصصی را با همراهی پزشکان عمومی رفع می کنند.
وی بیان کرد: از بین این پزشکان به جز متخصص ارتوپدی، پنج متخصص دیگر با تعرفه دولتی در درمانگاه تخصصی پیرانشهر بیماران را معاینه خواهند کرد.
وی ادامه داد: معاینه متخصص ارتوپدی نیز در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته با تعرفه دولتی خواهد بود.
حسنی گفت: افزایش کیفیت و خدمات رسانی به بیماران و کاهش تردد به سایر شهرها برای انجام امور درمانی از جمله مهمترین اهداف جذب این متخصصان است.
وی با قدردانی از اهتمام رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در این خصوص گفت: تأمین نیروی انسانی، حمایت از ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، ارتقای تنوع و کیفیت خدمات سلامت و بهداشت به عنوان اساسی ترین برنامه های اجرایی طرح تحول سلامت است.
به گزارش ایرنا، طرح جذب متخصصان در شهرهای مختلف آذربایجان غربی به ویژه مناطق محروم در قالب طرح تحول نظام سلامت با تدبیر دولت تدبیر و امید اجرایی شده و دهها متخصص در این قالب به شهرهای مختلف استان رفته و ماندگار شده اند.
طی هفته گذشته نیز 12 متخصص به شبکه بهداشت و درمان ماکو اضافه شد.
8137/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.