دبیر جشنواره تئاتر کافه ای ارومیه روز سه شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا با اشاره به ارسال 18 اثر به این جشنواره گفت: آثار منتخب شامل هشت نمایشنامه در 2 بخش مسابقه و ویژه تا روز جمعه این هفته اجرا می شود.
مرتضی نورپور با بیان اینکه تئاتر کافه ای در حوزه نمایش محیطی قرار دارد، افزود: آشتی با تئاتر، معرفی تئاتر محیطی و ارتباط هرچه بیشتر با مخاطب از اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی اضافه کرد: نمایش های 'برلین'، 'آخرین نامه'، 'ضلع اول عبد' و 'پاپ' در ساعت های 16، 17، 18 و 19 روز سه شنبه اجرا شد و در روز چهارشنبه 'ضلع اول عبد'، 'آخرین نامه' و 'اسب های پشت پنجره' در ساعت های 16، 18 و 19 اجرا می شود.
وی با اعلام اینکه روز پنجشنبه نمایش های 'برلین'، 'خانم ها عاشق من اند'، 'پاپ' و 'شب نشینی در جهنم' در ساعت های 16، 17، 18، و 19 اجرا می شود، بیان کرد: در ساعت های 16 و 17 روز جمعه 'شب نشینی در جهنم' و 'اسب های پشت پنجره' به روی صحنه می رود.
دبیر جشنواره تئاتر کافه ای ارومیه با بیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر 'کاف-تا' در ساعت 19 روز جمعه /هفتم دی/ در محل آکادمی تئاتر اورمیا برگزار می شود، افزود: آثار منتخب این جشنواره برای اجرای صحنه ای حمایت می شود.
به گزارش ایرنا در دهه 90 شمسی با گسترش فرهنگ کافه نشینی در ارومیه و نیز کمبود فضا های نمایشی و با خلاقیت هنرمندان تئاتر، اجرای نمایش محیطی در کافه های این شهر گسترش یافته و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.
9939/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.