به گزارش ایرنا، دربخشی از پیام استاندار آذربایجان غربی به هموطنان مسیحی آمده است: فرا رسیدن سالروز فرخنده میلاد حضرت عیسی بن مریم (ع) و آغاز سال 2019 میلادی را از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض نموده، سلامتی و موفقیت همه شما عزیزان را از پیشگاه خداوند متعال خواهانم.
وی ادامه داده است: اکنون که صدای خوش آمدن نگاری نازنین به گوش می رسد، سزاوار است خانه و جانمان را مزین و متبرک به پذیرش انفاس قدسی بشارت دهنده رحمت الهی نموده و با تاسی از فرامین نجات بخش آن منادی مقرب، چنین مناسبت خجسته ایی را، چون عیدی بزرگ گرامی بداریم.
شهریاری افزوده است: جای خوشبختی است که استان آذربایجان غربی در جهان چون رنگین کمانی زیبا، به محل شکل گیری تمدن و زندگی آسوده پیروان ادیان الهی از جمله اسلام و مسیحیت که دارای نژاد، مذهب و قومیت های مختلف می باشند شناخته می شود.
استاندار آذربایجان غربی ادامه داده است: شکی نیست با پیروی از آموزه های اصیل پیامبران و پیشوایان دینی و همچنین بهره مندی از ظرفیت مدارای توده مردم و اهتمام دلسوزانه فرهیختگان، می توان به ره آورد شگرف فرهنگی - اجتماعی چنین جامعه متکثر به عنوان فرصتی مغتنم و موهبتی الهی امیدوار بود. خدشه به این فرصت و موهبت، دقیقا همان چیزی است که مورد طمع و هدف بدخواهان و دشمنان دین و کشور نیز است.
وی افزوده است: بنابراین بر همه ما فرض است که در حفظ و نگهداری این میراث گرانبهای معنوی کوشا بوده و بر غنای آن بیافزائیم. در این باره سخنی زیبا و شیرینی که در انجیل آمده است می تواند سرمشق زندگی همه انسانهای خیرخواه باشد، آنگاه که خداوند می فرماید: 'همسایه خویش را همچون جان خویش دوست بدارید'.
در خاتمه یاد و خاطره همه شهیدان و جانبازان والامقام جامعه مسیحیان آذربایجان غربی و خانواده محترم آنان و همچنین مسیحیان هم استانی را که اکنون در سایر شهرهای ایران و یا کشورهای دیگر زندگی می کنند گرامی می داریم.
به گزارش ایرنا، اول ژانویه یا شروع سال 2019 میلادی برابر با روز سه شنبه 11 دی ماه 1397 هجری شمسی و مصادف با 24 ربیع الثانی 1440 هجری قمری است.
در کشورهایی که از تقویم میلادی استفاده می کنند، سال نو معمولا در اول ژانویه برگزار می گردد؛ در حال حاضر، جشن گرفتن سال نو یکی از بزرگترین رویدادهای جهانی می باشد.
در شب 31 دسامبر هر سال، آخرین روز یک سال میلادی و روز قبل از روز سال نو در بسیاری از کشورهای جهان، عموما قاره‌های اروپا، آمریکا، استرالیا و بخش‌هایی از آسیا و آفریقا مراسم سال نو برگزار می شود.
8135/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.