به گزارش ایرنا، مهدی قهرمانی روز دوشنبه در دیدار با خبرنگاران میاندوآب افزود: عملکرد و اقدامات انجام گرفته توسط دستگاه های اجرایی باید به مردم اطلاع رسانی شده و در کنار آن نقد و تحلیل هم وجود داشته باشد.
وی با بیان اینکه از نقد منصفانه استقبال می کند، اظهار داشت: نقد نباید جنبه تخریبی و توهین داشته باشد و از طرفی هم نباید کسی چنین فکری کند که با نقد، فردی ناراحت می شود چرا که نقد زمینه و بستر را برای پیشرفت و توسعه و اصلاح امور فراهم می کند.
وی بر پیگیری مشکلات و مطالبات مردم از سوی خبرنگاران تاکید کرد و افزود: اگر خواهان پیشرفت هستیم باید وحدت و اتحاد بین یکدیگر را به عنوان یک اصل مهم رعایت کرد.
فرماندار میاندوآب ادامه داد: خبرنگاران با توجه به اینکه همیشه در بطن جامعه و میان مردم هستند می توانند بهترین مشاور برای مسوولان در حل مشکلات باشند و از طرفی هم به عنوان زبان گویای مردم باید مسایل و مطالبات مردم را به گوش مسوولان برسانند.
قهرمانی تاکید کرد: باید مسوولان هم از ظرفیت خبرنگاران در رسیدگی به مشکلات مردم استفاده کنند و در موقع انتقاد هم آستانه تحمل خود را بالا ببرند.
به گزارش ایرنا، مهدی قهرمانی روز شنبه گذشته به عنوان بیست و هشتمین فرماندار این شهرستان و سومین فرماندار دولت تدبیر و امید طی حکمی از سوی وزیر کشور به این سمت منصوب شد.
قهرمانی متولد سال 1347 میاندوآب است و مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان غربی، فرمانداری تکاب و 6 سال بخشداری باروق از سوابق کاری وی است.
میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.