انور ملارحیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از بررسی ها و تبادل نظر هیات مدیره با استعفای 'سیدمحمد محمدی' مدیرعامل باشگاه سردار بوکان موافقت و طی حکمی 'فرهاد بایزگلی' به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فوتبال سردار بوکان منصوب شد.
وی با اشاره به استعفای 'کاوه زرین' سرپرست این تیم اظهار داشت: 'سیدمهدی حیات الغیب ' به عنوان سرپرست جدید این تیم تعیین و بلافاصله فعالیت خود را آغاز کرد.
ملارحیمی اظهار داشت: بر اساس سایر مصوبات هیات مدیره باشگاه سردار به بازیکنانی که کادرفنی این تیم‌ به آنان نیاز دارد، به هیچ وجه رضایت نامه برای انتقال به دیگر تیم ها داده نمی شود و در مقابل معوقات آنها در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.
رییس اداره ورزش وجوانان بوکان گفت: طبق مصوبه هیات مدیره باشگاه سردار بوکان همچنین 'داوود سیدعباسی' به عنوان سرمربی این تیم در سمت خود ابقا و هدایت تیم را همچنان برعهده خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، هم اکنون تیم فوتبال سردار بوکان با 6 مساوی، یک برد و سه باخت و کسب 9 امتیاز در رده یازدهم گروه خود قرار دارد.
رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با شرکت 26 تیم در 2 گروه جریان دارد که تیم‌های حاضر در این دوره برای کسب سه سهمیه صعود به لیگ دسته یک با یکدیگر رقابت می‌کنند.
تیم سردار بوکان که چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته 2 را تجربه می کند در گروه الف این رقابت ها با تیم های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.
تیم فوتبال سردار، چهارمین سال متوالی است که در فوتبال لیگ دسته 2 باشگاه های کشور حضور دارد.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.