مهدی تاج روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی فوتبال ایران اکنون اردوی خوبی را در قطر آغاز کرده و پس از آن نیز آخرین مرحله اردوی آمادگی قبل از اعزام به جام ملت های آسیا را در جزیره کیش برگزار می کند.
وی با اشاره به اینکه تیم ملی فوتبال ایران طی 42 سال گذشته قهرمانی جام ملت های آسیا را تجربه نکرده است، بیان کرد: با وجود اینکه امکانات و منابع مالی ایران در مقایسه با حریفان آسیایی همچون امارات، عربستان، قطر و ژاپن قابل مقایسه نیست ولی امیدواریم تیم ملی فوتبال ایران با بهره مندی از تمام ظرفیت های خود نتایج قابل قبولی را در این کارزار آسیایی کسب کند.
وی ادامه داد: در حال حاضر تیم ملی فوتسال بانوان ایران بر بام آسیا و تیم های ملی فوتبال ساحلی و فوتسال مردان کشور بر بام جهان قرار دارند و با درخشش تیم ملی فوتبال در جام ملت های 2019 آسیا، موفقیت دیگری برای ورزش ایران به دست می آید.
رییس فدراسیون فوتبال کشور در خصوص تمدید قرارداد با «کارلوس کی روش» نیز گفت: در حال حاضر نمی توان در این خصوص اظهار نظر کرد زیرا در مورد این امر مهم پس از پایان رقابت های جام ملت های آسیا و انجام مذاکره با این مربی پرتغالی تصمیم گیری می شود.
تاج در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص قانون منع فعالیت بازنشستگان در فدراسیون های ورزشی، گفت: بنده با پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان و با استفاده از ماده 60 قانون خدمات رسانی به ایثارگران در سمت خود ماندگار شدم و تا زمانی که قانون اجازه دهد در خدمت فوتبال کشور خواهم بود.
وی در رابطه با خصوصی سازی 2 باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال تهران هم افزود: امسال شرایط خوبی برای خصوصی سازی فراهم شده است و در صورتی که صاحبان سهام، سود و زیان موجود این باشگاه ها را متقبل شوند، این امر سرعت زیادی به خود می گیرد.
تاج با ابراز خرسندی از برگزاری مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان غربی در فضایی سالم و شفاف، اضافه کرد: حضور تیم فوتبال 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور و تیم فوتبال بانوان همیاری در لیگ برتر کشور موفقیت چشمگیری برای این استان است و انتظار داریم تا مسوولان باشگاه ها و استان با وجود تمام محدودیت های مالی در جهت حفظ این تیم ها در لیگ کشور تلاش کنند.
تاج افزود: بسترسازی و ایجاد زیرساخت مناسب از نیازهای اساسی فوتبال آذربایجان غربی است که باید مورد توجه مسوولان امر قرار گیرد.
به گزارش ایرنا مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان غربی روز یکشنبه با حضور «مهدی تاج» رییس فدراسیون در هتل پارک ارومیه برگزار شد.
در این مجمع سردار علی اصغر ملکانی با اخذ 24 رای از 32 رای ماخوذه و یک رای ممتنع به مدت چهار سال دیگر در سمت ریاست هیات فوتبال آذربایجان غربی ابقا شد.
ناصر خدادادی دیگر کاندیدای این مجمع هشت رای به دست آورد و محمد آزادی نیز قبل از آغاز مجمع از کاندیداتوری خود انصراف داد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.