پیمان رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها روز جمعه گذشته 30 آذر ماه با حضور 6 تیم به میزبانی شهر آمل آغاز شد و شاگردان امین اصلان زاده در تیم والیبال جوانان شهرداری ارومیه در دومین مسابقه خود در دیداری سخت و نفس گیر مغلوب میزبان این دوره از رقابت ها شدند.
وی ادامه داد: تیم‌های شهرداری ارومیه، خاتم اردکان، سایپا تهران، کاله آمل، فولاد سیرجان و پیام خراسان 6 تیم حاضر در این رقابت هاست.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه بدون تردید این بازیکنان جوان و آینده دار پشتوانه های والیبال شهر ارومیه و کشور هستند، گفت: آنان موظفند در کنار مسایل فنی، اخلاق مداری را نیز پیشه کار خود کنند و اگر این 2 فاکتور مهم در کنار هم باشد موفقیت ها نیز مضاعف می شود.
رضایی افزود: انتظار می رود جوانان شهرداری ارومیه با تلاش و حفظ روحیه جنگندگی در جریان رقابت های لیگ برتر کشور از اعتبار والیبال ارومیه دفاع کنند و برای رسیدن به مرحله نهایی هر آنچه در توان دارند، به کار گیرند.
به گزارش ایرنا تیم جوانان شهرداری ارومیه امروز یکشنبه در سومین دیدار خود به مصاف خاتم اردکان می رود.
طی 2 هفته گذشته نیز تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه با قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور به مرحله نهایی صعود کرد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.