احسان مهدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در حال حاضر این انجمن در یک اتاق به فعالیت های خود ادامه می دهد، افزود: با وجود اینکه این اتاق را با پارتیشن به فضای اداری و آموزشی تقسیم کرده ایم اما این امر مانع از ورود صدا های مزاحم به بخش های آموزشی و اداری نشده و مانع از تمرکز اساتید و هنرجویان در کلاس می شود.
وی اضافه کرد: با توجه به شروع ترم جدید و پذیرش هنرجویان در رشته های فیلم سازی و عکاسی، فضای اختصاص داده شده برای برگزاری کلاس ها ظرفیت کافی برای حضور هنرجویان و استقرار ابزار های آموزشی را ندارد.
وی با اشاره به اینکه آموزش های لازم برای هنرجویان عکاسی و فیلمسازی بدون ابزار و تمرینات عملی کارایی مطلوب را ندارد، بیان کرد: انجمن سینمای جوان که مجهز به کتابخانه و آرشیو فیلم و عکس است و از اتاق تدوین و تاریکخانه و لابراتوار عکاسی نیز بهره می برد در حال حاضر فضای کافی برای انتقال این تجهیزات به مجتمع فرهنگی و هنری را ندارد.
رییس انجمن سینمای جوان آذربایجان غربی در پاسخ به این سوال که مراحل نوسازی ساختمان انجمن سینمای جوان پس از گذشت چه مدت به اتمام می رسد و اعتبار تخصیص یافته به این طرح چقدر است، اظهار بی اطلاعی کرد.
به گزارش ایرنا حضور و درخشش فیلم های کوتاه انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی در بیش از 15 جشنواره ملی و بین المللی طی سال 1396 بالندگی روزافزون هنر هفتم را در این استان به تصویر کشیده است.
این انجمن همچنین 25 جایزه را در سال های 1394 و 1395 در بیش از 70 جشنواره بین المللی فیلم و عکس برای این استان به ارمغان آورده است.
انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی جزو سه انجمن موفق کشور از لحاظ کیفی و کسب افتخارات هنری محسوب می شود؛ این انجمن در شهرستان های ارومیه و مهاباد دارای دفتر است.
آموزش و تولید فیلم های کوتاه هنرجویی و حرفه ای، عکاسی و نمایش فیلم های تاثیرگذار در طول سال از فعالیت های مهم انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی است.
9939/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.