فرماندار سلماس گفت: شهرستان سلماس در خصوص فعالیت داروخانه های شبانه روزی با مشکل مواجه است و مسئولین امر باید در خصوص حل این مشکل تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، مرتضی اصغری در نخستین مجمع سلامت شهرستان سلماس که باحضور مسئولین استانی و شهرستانی و جامعه پزشکی و خیرین و سلامت این شهرستان برگزار شد، گفت : امروز درسایه تلاشهای ستودنی جامعه پزشکی کشور، ایران در بحث توریسم درمانی به یکی از کشورهای موفق تبدیل شده است .

اصغری بیان کرد: فعالیت های خیرین سلامت و جامعه پزشکی سلماس در ارتقای شاخص های بهداشتی شهرستان قابل تقدیر است، بطوریکه این عزیزان با احداث درمانگاه های خیریه و مراکز جامع سلامت توانسته اند برگ زرینی در خدمت به مردم عزیز سلماس از خود به یادگار بگذارند.

فرماندار سلماس با اشاره به وجود مشکل کمبود داروخانه های  شبانه روزی در سلماس خاطرنشان کرد: به ازای هر50هزارنفر جمعیت یک داروخانه شبانه روزی باید در شهر ایجاد شود ولی درحال حاضر فقط یک داروخانه شبانه روزی داریم و به زودی دومین داروخانه شبانه روزی هم راه اندازی خواهد شد ولی شهرستان همچنان نیازمند داروخانه های شبانه روزی بیشتر است و مسئولین بهداشت و درمان استان و شهرستان در این خصوص باید اقدامات لازم را داشته باشند .

وی با اشاره به نیازمندی های درمانی سلماس تصریح کرد: بهره مندی بیماران سلماسی بستری در بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان از دستگاه سی تی اسکن یکی از دغدغه ها و مطالبات بحق همشهریان عزیزمان است و از مسئولین امر می خواهیم نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.