پیمان رضایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها از امروز 30 آذر ماه با حضور 6 تیم به میزبانی شهر آمل آغاز شده است.
وی بیان کرد: شاگردان امین اصلان زاده در تیم والیبال جوانان شهرداری ارومیه در نخستین دیدار در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 23 و 25 بر 22 مقابل فولاد سیرجان به برتری رسید.
وی ادامه داد: تیم‌های شهرداری ارومیه، خاتم اردکان، سایپا تهران، کاله آمل، فولاد سیرجان و پیام خراسان 6 تیم حاضر در این رقابت ها هستند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: بدون تردید این بازیکنان جوان و آینده دار پشتوانه های والیبال شهر ارومیه و کشور هستند و موظف هستند در کنار مسایل فنی، اخلاق مداری را نیز پیشه کار خود کنند.
رضایی افزود: انتظار می رود جوانان شهرداری ارومیه با تلاش و حفظ روحیه جنگندگی در جریان رقابت های لیگ برتر کشور از اعتبار والیبال ارومیه دفاع کنند و برای رسیدن به مرحله نهایی هر آنچه در توان دارند، به کار گیرند.
به گزارش ایرنا طی 2 هفته گذشته نیز تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه با قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور به مرحله نهایی صعود کرد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.