ابراهیم جدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکهزار و 151 فقره از این مرسوله ها عادی، هفت هزار و 349 فقره سفارشی، 23 هزار و 534 فقره پیشتاز و 788 فقره مربوط به سرویس پستی ویژه است.
وی اضافه کرد: از مجموع اقلام ارسال شده طی سال جاری 53 مرسوله مربوط به خارج از کشور بود که به کشورهای ترکیه، آمریکا، کانادا و آلمان ارسال شده است.
وی اضافه کرد: علاوه بر این، 602 هزار و 447 فقره مرسوله در ارتباط با اشخاص حقیقی و حقوقی طی قرارداد با این اداره تحویل آنان شده است.
جدی بیان کرد: 17 هزار و 488 خدمات الکترونیکی شامل صدور و توزیع کارت ملی هوشمند طی سال جاری در میاندوآب انجام شده است.
رییس اداره پست میاندوآب گفت: امسال در مجموع 650 هزار و 878 مرسوله و خدمات پستی در این شهرستان انجام گرفته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 15 درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: در سال جاری دفاتر ICT روستاهای للکلو، حاج حسن و بکتاش از توابع بخش مرکزی میاندوآب به سرویس کارت ملی و سرویس های پستی فعال شده و خدمات ارایه می دهند.
رییس اداره پست میاندوآب اظهار داشت: همچنین از محل اعتبارات USO نسبت به تامین تجهیزات کامل دفاتر ICT هفت روستا و تجهیزات ثبت نام کارت ملی هوشمند در روستاها اقدام شده است.
به گزارش ایرنا، اداره پست میاندوآب با داشتن سه دفتر پستی شامل اداره پست مرکزی میاندوآب، دفتر پستی شهر باروق و دفتر پستی شهر چهاربرج، 12 دفتر پیشخوان و 47 دفتر ICT روستایی در سطح این شهرستان فعالیت دارد.
میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.