محمدمهدی شهریاری روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی افزود: علاوه بر آن 2 میلیارد ریال برای تکمیل اردوگاه زارعان خوی به اداره کل زندان های استان اختصاص می یابد.
وی اضافه کرد: یکی از مهمترین مشکلات در راستای اجرای طرح های مبارزه با مواد مخدر، مشکلات اعتباری است که موجب شده برخی مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به طور کامل اجرایی نشود.
وی بیان کرد: انتظار می رود به آذربایجان غربی که یکی از استان های پرتلاش کشور در امر مبارزه با مواد مخدر به شمار می رود، نگاه ویژه اعتباری صورت گیرد.
استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش های ناصر اصلانی دبیر پیشین ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار امیدواری کرد که اقدامات بهتری با حضور سردار خرم نیا در این حوزه انجام شود.
به گزارش ایرنا، در این جلسه سردار مسعود خرم نیا / فرمانده جدید انتظامی استان/ به سمت دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی معرفی و جایگزین سردار ناصر اصلانی شد.
مرکز درمان معتادان موسوم به ماده 16، مرکز درمان اجباری است که معتادان متجاهر دستگیر شده در این مرکز تجت درمان قرار می گیرند.
این مرکز حدود 10 سال پیش راه اندازی شده است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.