منصور شاوله روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرعه کشی مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور، روز گذشته با حضور 30 تیم در فدراسیون فوتبال انجام شد و تیم ها در سه گروه 10 تیمی بر اساس مناطق جغرافیایی خود، تقسیم شدند.
وی با بیان اینکه تیم موکریان مهاباد در گروه اول این رقابت ها قرار گرفت، ادامه داد: هومن جوان ایرانیان (تازان تهران)، میلادمهر (صنایع دفاع)، شهرداری فریدونکنار، شهیدمولایی قراخیل، شهدای دهنو و آران بیدگل، پاس گیلان، شهرداری آستارا، شهرداری اردبیل و مبل محتشم تبریز همگروه های موکریان مهاباد است.
وی اضافه کرد: تیم فوتبال موکریان مهاباد در بازی های اول و دوم که تاریخ آن هنوز مشخص نیست به ترتیب میهمان پاس گیلان و میزبان شهرداری اردبیل خواهد بود.
سرپرست هیات فوتبال مهاباد با بیان اینکه این رقابت ها تیرماه سال آینده آغاز خواهد شد، افزود: مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور طی ۱۸ هفته به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و تیم‌های اول و دوم هر گروه به لیگ دسته دوم فوتبال ایران صعود می‌کنند.
سرپرست هیات فوتبال مهاباد بیان کرد: تیم فوتبال موکریان مهاباد اردوی آمادگی خود را برای حضور پرقدرت در این رقابت ها از 20 روز گذشته در چمن مصنوعی جدید ورزشگاه آزادی این شهرستان آغاز کرده است.
به گزارش ایرنا، لیگ دسته سوم فوتبال ایران چهارمین لیگ معتبر در فوتبال ایران است که مسابقات آن در 2 مرحله برگزار می‌شود.
در مرحله اول پنج گروه ۱۲ تیمی به مصاف هم می روند که در نهایت 2 تیم اول هر گروه به مرحله دوم راه پیدا می‌کنند.
مرحله دوم نیز شامل ۳۰ تیم است که ۱۲ تیم از مرحله دوم فصل گذشته و هشت تیم که در فصل گذشته از لیگ دوم به لیگ سوم سقوط کرده‌اند، با هم رقابت می کنند.
مهاباد با 237 هزار نفر 2 نماینده در لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی و یک تیم در لیگ دسته سوم باشگاه های کشور را دارد.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.