مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از کاهش دید افقی در محور ارومیه-اشنویه خبر داد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ارسلان شکری با اشاره به آخرین وضعیت محور‌های مواصلاتی استان گفت:تردد در همه محور‌های مواصلاتی استان به غیر از محور ارومیه-اشنویه و سطح جاده حد فاصل شاهیندژ _تکاب گردنه‌ی مایین بلاغ روان است.
وی با اشاره به وضعیت محور ارومیه –اشنویه گفت:مه غلیظ، دید افقی در گردنه اشنویه در مسیر اشنویه - ارومیه را به کمتر از ۲۰ متر کاهش داده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود:توصیه می‌شودرانندگان محترم با احتیاط کامل رانندگی نمایند واز چراغ مه شکن استفاده شودو وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ ووسایل گرمایشی مجهز وجیره مناسب در طول سفر همراه داشته باشند.
همچنین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی به آخرین وضعیت محور شاهیندژ _تکاب گردنه‌ی مایین بلاغ اشاره کرد و گفت: سطح جاده این محور نیز دارای لغزندگی و کولاک برف می باشد. وی ادامه داد: توصیه می‌شود برای کاهش حوادث ناشی از بارش برف حتما زنجیر چرخ به همراه داشته و از سلامت برف پاک کن‌ها و چراغ‌ها اطمینان حاصل نموده و حتی المقدور از سفر‌های غیر ضروری اجتناب نمایید.
شکری تاکید کرد : رانندگان می‌توانند برای آگاهی از وضعیت محورهای مواصلاتی با شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  آذربایجان غربی تماس بگیرند . 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.