مدیر انجمن زنان و توانمند کارآفرینان بانوان منطقه آزاد ماکو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این نمایشگاه در راستای سیاست های حمایتی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو از کسب و کار خانگی و توانمندسازی های اقتصادی بانوان منطقه، با عنوان توانمندی‌های بانوان، برگزار می شود.
سیمین درخشان افزود: این نمایشگاه در زمینه‌های مختلف صنایع دستی، آشپزی، جهزیه عروس، تولیدات عسل، بسته بندی چای طبیعی، نمد دوزی، ترشیجات، عرقیات، طراحی روی صورت، نقاشی، شیرینی پزی و خیاطی در 95 غرفه برای بازدید علاقه مندان آماده شده است.
وی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه به مدت پنج روز در محل نمایشگاه های بین المللی سازمان منطقه آزاد ماکو برپاست، اضافه کرد: بازاریابی و ایجاد شغل پایدار کسب و کار در راستای تقویت مشاغل خانگی، هدف و رسالت اصلی ششمین دوره نمایشگاه توانمندی های بانوان است.
وی بیان کرد: یک غرفه به موسسه خیریه الزهراء شهرستان جهت جلب مشارکت های مردمی برای شب یلدا به نیازمندان واگذار شده است.
به گزارش ایرنا، این نمایشگاه تا 30 آذر ماه جاری از ساعت 16 تا 23 برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.
منطقه آزاد ماکو به لحاظ محدوده جغرافیائی شامل شهرستان های ماکو، شوط، پلدشت و شهر مرزی بازرگان بوده و در منتهی الیه شمال غرب کشور واقع شده است.
مساحت این منطقه حدود پنج هزار کیلومترمربع و جمعیت آن بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395، حدود 200 هزار نفر است.
منطقه آزاد ماکو به عنوان بزرگترین منطقه آزاد کشور دارای 140 کیلومتر مرز مشترک با کشور جمهوری آذربایجان و 130 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکیه است.
7132/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.