به گزارش ایرنا این دیدار با حضور نزدیک به 2 هزار تماشاگر مشتاق ارومیه ای در سالن 6 هزار نفری غدیر این شهر برگزار شد.
بازیکنان 2 تیم نیم ساعت قبل از آغاز این دیدار وارد سالن شده و با تشویق بی امان تماشاگران مواجه شدند.
در هنگام گرم کردن و انجام تمرین های توپی احد رضایی پشت خط زن تیم شهرداری ارومیه مصدوم شد و حضور در این دیدار را از دست داد.
برای تیم شهرداری ارومیه عطا زراعت گر، سینا بداقی، امیر قربانی، عبدالرضا علیزاده، فرهاد پیروت پور، سجاد سیفی نیا و میلاد حمیدی به میدان رفتند و در آن سوی میدان نیز امیرمحمد فلاحت خواه، محمدرضا حضرت پور، امیرحسین توخته، حمزه زرینی، رضا قرا و بهنام حاجی پور حضور داشتند.
پیش از آغاز این دیدار از امیرمحمد فلاحت خواه، محمدرضا حضرت پور و امیرحسین توخته سه بازیکن ارومیه ای عضو تیم سایپای تهران تجلیل شد.
در ست اول این دیدار تیم سایپای تهران از همان ابتدای بازی برتری خود را به رخ میزبان کشید ولی در ادامه بازیکنان شهرداری ارومیه در تساوی 10 به حریف رسیدند و با وجود اینکه این تساوی تا امتیاز 23 پیش رفت ولی در پایان تیم سایپای تهران با کسب 2 امتیاز پیاپی نتیجه را 25 بر 23 به سود خود تمام کرد.
در ست های دوم و سوم بازیکنان تیم شهرداری ارومیه بازی ضعیف و پراشتباهی از خود به نمایش گذاشتند و به ترتیب با فاصله امتیازی فاحش 25 بر 18 و 25 بر 15 بر حریف تهرانی باختند تا آخرین دیدار دور رفت نیم فصل رقابت های لیگ برتر را با شکست به پایان برسانند.
تیم والیبال شهرداری ارومیه با قبول این شکست سنگین و کسب تنها 2 پیروزی، 10 باخت و اندوختن 8 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت.
با اتمام رقابت های نیم فصل تیم ها استراحت دارند و رقابت های دور برگشت از پنجم دی ماه آغاز می شود.
در این مدت باشگاه ها می توانند نسبت به جذب بازیکن و تقویت تیم خود اقدام کنند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.