سهراب حیدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پایگاه در محور پرتردد و حادثه خیز تپه رش - میاندوآب واقع شده است که زمین و هزینه ساخت آن به طور کامل توسط خیران سلامت دهستان للکلو تامین شده است.
وی افزود: این مرکز در زمینی به مساحت 400 مترمربع و با زیربنای 120 مترمربع با صرف پنج میلیارد ریال هزینه /با احتساب زمین اهدایی/ ساخته می شود.
حیدری بیان کرد: محور میاندوآب - تپه رش با 50 کیلومتر مسافت، یکی از حادثه خیزترین جاده های روستایی میاندوآب است و در طول این مسیر 35 روستا واقع شده است که با اتمام و راه اندازی این پایگاه، در کیلومتر 25 این جاده، مشکلات بیماران اورژانسی و مصدومان جاده ای این روستاها در انتقال به مراکز درمانی مرتفع می شود.
وی بیان کرد: عملیات اجرایی پایگاه جاده ای فوریت های پزشکی محور تپه رش - میاندوآب با احتساب زمان شروع و اتمام کمتر از یکسال به طول می انجامد و پس از بهره برداری قادر خواهد بود خدمات پیش بیمارستانی را برای بیماران اورژانسی و مصدومان جاده ای ارایه کند.
حیدری با تقدیر از اقدام خداپسندانه اهالی و خیران سلامت دهستان للکلو گفت: اشتیاق و علاقه مردم در ساخت و مشارکت در توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی این شهرستان به فرهنگی ارزشمند تبدیل شده است که نمود بارزی از جامعه اسلامی را به تصویر کشیده است‌.
وی افزود: همچنین در راستای توسعه و افزایش تعداد پایگاه های فوریت پزشکی این شهرستان، عملیات ساخت یک پایگاه دیگر در زمینی به مساحت یکهزار مترمربع که در کنار محور تبریز- میاندوآب توسط خیر اهل روستای ممدیل به حوزه سلامت اهدا شده است بزودی آغاز می شود که در این خصوص نیز نیازمند یاری خیران هستیم.
به گزارش ایرنا میاندوآب دارای پنج پایگاه فوریت های پزشکی است که 2 پایگاه از آنها در شهرهای باروق و چهاربرج و سه پایگاه هم در شهر میاندوآب قرار دارد.
این شهرستان با بیش از 277 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع است‌.
9871/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.