معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی گفت: بازدید های دوره ای در راستای رفع موانع تولید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان انجام می شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی رضا حسینی در بازدیدی که به همراه مدیران عامل بانک تجارت و بانک سپه از کارخانه تولید لامپ های خودرو و لامپ های ال ای دی داشت و در جلسه ای با مدیران این شرکت در خصوص تامین سرمایه در گردش و خرید دستگاه های جدید برای این کارخانه دستورات لازم را صادر کرد .
 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی همچنین از کارخانه تولید آب میوه و کنسانتره تاتائو بازدید و در دیدار با مدیران این کارخانه از تلاش و همت آنان برای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای استان قدردانی کرد و گفت: در راستای رفع موانع تولید بصورت دوره ای از واحد های تولید ی استان بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات این واحد ها بررسی و دستورات لازم برای حل این مشکلات صادر می شود.
وی از اجرای مرحله دوم پرداخت تسهیلات بانکی در قالب اشتغال پایدار روستایی خبر داد و گفت: خوشبختانه در مرحله اول، استان آذربایجان غربی جزو استانهای پیشرو در کشور در پرداخت این تسهیلات بود .
حسینی همچنین از ابلاغ اصلاحیه  بند و تبصره 16 قانون بودجه نیز خبر داد و گفت: در راستای این ابلاغیه قرارداد اولیه با بانک های عامل ملاک خواهد بود و دریافت کنندگان تسهیلات سود و اصل تسهیلات را پرداخت خواهند کرد و دیگر جریمه پرداخت نخواهد شد .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.