وحید بیاتلو عصر روز شنبه پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل ملوان بندر انزلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دیدار بسیار زیبا و جذابی بین 2 تیم در جریان بود و تیم 90 ارومیه نیز موقعیت های زیادی برای جبران شکست داشت ولی در ضربه های نهایی موفق نبود.
وی بیان کرد: در نیمه دوم نیز 2 موقعیت تک به تک با دروازه بان داشتیم که اگر گل می شد، نتیجه بازی به گونه دیگری رقم می خورد.
وی ادامه داد: در این دیدار تیم ملوان بندر انزلی از بازیکنان مطرحی همچون پژمان نوری، علیرضا دغاغله و شهریار مقانلو بهره برد در حالی که ما از نبود سه بازیکن اصلی خود رنج بردیم.
وی ادامه داد: زمین چمن تختی شهر انزلی نیز پس از بارش باران طی چند گذشته تبدیل به مردابی شده بود که بازیکنان حتی توان کنترل خود را در زمین نداشتند و این امر از کیفیت بازی کاسته بود.
سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه با اشاره به اینکه گل اول این دیدار را شهریار مقانلو از روی ضربه ایستگاهی برای ملوان به ثمر رساند، گفت: گل دوم نیز در اواخر نیمه دوم از روی ضربه ایستگاهی پژمان نوری سرنوشت بازی را به سود حریف عوض کرد.
بیاتلو افزود: از این به بعد باید برای دیدارهای دور برگشت برنامه ریزی کرد تا با جبران امتیازهای از دست رفته جایگاه تیم 90 ارومیه را در جدول بهبود بخشیم.
به گزارش ایرنا تیم فوتبال 90 ارومیه با قبول این شکست، نیم فصل رقابت های لیگ دسته یک کشور را با کسب 14 امتیاز و قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول به پایان رساند و برای جبران امتیازهای از دست رفته چشم امید به دیدارهای دور برگشت دارد.
تیم های گل گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، اکسین البرز، قشقایی شیراز، کارون اروند خرمشهر، مس کرمان، شاهین شهرداری بوشهر، سرخ پوشان پاکدشت، بادران تهران، فجر سپاسی، شهرداری تبریز، مس رفسنجان، ملوان بندرانزلی، 90 ارومیه، خونه به خونه بابل و شهرداری ماهشهر16 تیم حاضر در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور است.
امسال پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم 90 ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه ای به خود گرفته ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان آذربایجان غربی است.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.