معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی از افزایش ۱۷۱ درصدی پرداخت صدقات به روش الکترونیکی در استان خبرداد.
رضائی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی بابیان اینکه مردم نیکوکار آذربایجان غربی در هشت ماه نخست سال جاری، ۴میلیارد و ۷۲۴ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند ادامه داد: میزان صدقات پرداختی هشت ماهه نخست سال جاری توسط مردم خیر آذربایجان غربی نسبت به زمان مشابه سال گذشته، با رشد ۵ درصدی همراه بوده است.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: مردم خیر ارومیه با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و مردم خیر خوی با ۷۰۰ میلیون تومان، در فریضه پرداخت صدقه در آذربایجان غربی پیشرو هستند.
وی بااشاره به پرداخت صدقات به روش الکترونیکی در استان افزود: طی ۸ماهه نخست سالجاری  ۷۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان صدقه به روش الکترونیکی توسط مردم استان پرداخت شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۲۹میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده است.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی تاکید کرد: تاکنون ۸۲ درصد از پیش بینی های کمیته امداد آذربایجان غربی در حوزه صدقات محقق شده و این نهاد در تلاش است تا پایان سال جاری، به ۱۰۰ درصد اهداف و برنامه های خود در این حوزه جامه عمل بپوشاند.
رضایی عنوان کرد: هم اکنون ۱۷۰ هزار و ۷۸۱ صندوق صدقات در معابر، اماکن عمومی و منازل شخصی استان نصب یا توزیع  شده و به طور میانگین هر سه ماه یک بار صدقات مردم از این صندوق ها جمع آوری می شود.
وی با اشاره به نحوه دریافت صندوق صدقات کوچک خانگی، افزود: با حضور نیروی مشارکت کمیته امداد در منازل و محل اصناف و در صورت تمایل آنها، و همچنین با حضور و اعلام درخواست افراد در محل ادارات کمیته امداد، صندوق صدقات کوچک خانگی به آنها داده می شود.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان غربی با اشاره به نحوه هزینه صدقات جمع آوری شده، تصریح کرد: صدقات جمع آوری شده مردم نیکوکار آذربایجان غربی برای مددجویان  در قالب پرداخت جهیزیه،  کمک‌های درمانی، آموزش ها و امور فرهنگی، ایجاد اشتغال، کمک به تامین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان  و کمک های موردی هزینه می شود.
وی با اشاره به روش های نوین و الکترونیکی پرداخت کمک های مردمی، یادآور شد: مردم نیکوکار استان می‌توانند از روش‌های آسان همچون تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷، نصب نرم‌افزارهای کاربردی "سکه" و "سنا"، ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۸۸۷۷، پرداخت از طریق دستگاه های کارتخوان یا  خودپرداز، واردکردن کد #۰۴۴*۸۸۷۷* در تلفن همراه و یا با ورود به سایت www. emdad.ir نسبت به پرداخت صدقات خود اقدام نمایند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.