سیامند رحمان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از بازگشت از بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی مدتی به استراحت پرداختم ولی هم اکنون تمرینات روزانه ام را به طور مرتب آغاز کرده ام.
وی بیان کرد: هدف اصلی من، پاراالمپیک 2020 توکیو است و دوست دارم بار دیگر برای کشورم افتخارآفرینی کنم.
وی ادامه داد: در پارالمپیک 2016 ریودوژانیروی برزیل رکورد 310 کیلوگرم را به ثبت رساندم و این بار نیز با صلاحدید و تصمیم کادر فنی رکورد جدیدی را به ثبت خواهم رساند.
قوی ترین مرد معلول جهان، پارالمپیک و آسیا گفت: قبل از آغاز پارالمپیک توکیو مسابقات جهانی 2019 را پیش رو داریم و حفظ آمادگی برای حضور در این 2 رویداد مهم در دستور کار است.
وی در خصوص اخذ پاداش رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا افزود: پاداشی نگرفته ام ولی امید دارم به زودی پاداش به دستم برسد.
به گزارش ایرنا مهر ماه امسال سیامند رحمان وزنه بردار سنگین وزن دسته به اضافه 107 کیلوگرم مدال طلای بازی های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی را بر گردن آویخت.
این قهرمان اشنویه ای در نخستین حرکت وزنه 273 کیلوگرمی را مهار کرد، در دومین حرکت نیز وزنه 293 کیلوگرمی را به راحتی بالا برد تا علاوه بر قطعی شدن مدال طلایش رکورد آسیا و بازی های پاراآسیایی را که در اختیار خودش بود، بشکند.
رحمان برای سومین حرکت وزنه 295 را انتخاب کرد که با مهار این وزنه بار دیگر رکورد آسیا و بازیهای پاراآسیایی را ارتقا داد.
سیامند رحمان متولد 1367 و اهل شهرستان اشنویه در استان آذربایجان غربی و وزنه بردار سنگین وزن ایران است که در سال 1387 برای اولین بار به اردوی تیم ملی وزنه ‌برداری معلولان دعوت شد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.