به گزارش ایرنا این دیدار ظهر امروز جمعه /23 آذر ماه/ در زمین چمن خانه جوان ارومیه برگزار شد که در آن، تیم همیاری آذربایجان غربی در نیمه نخست با 2 گل هدیه حسن زاده از حریف پیش افتاد و بازیکنان با نتیجه 2 بر صفر به رختکن رفتند.
در نیمه دوم بازیکنان تیم همیاری آذربایجان غربی با بهره گیری از اندیشه های سرمربی نبض بازی را در اختیار گرفته و با ارایه یک بازی هجومی چهار گل دیگر به ثمر رساندند.
گل های تیم همیاری آذربایجان غربی را مریم خادمی، حمیده سیفی و آرزو غیبی (2 گل) درون دروازه حریف کردند.
تک گل تیم خلیج ‌فارس شیراز نیز در دقایق پایانی این دیدار از روی نقطه پنالتی توسط الهه کریمی به ثمر رسید.
تیم همیاری آذربایجان‌غربی جمعه آینده در هفته سوم این رقابت‌ها میهمان تیم شهرداری سیرجان نایب قهرمان فصل گذشته است؛ این تیم در هفته نخست رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2 بر یک مقابل پالایش گاز ایلام شکست خورد.
هدایت تیم همیاری آذربایجان غربی را مژگان مدایم زاده مربی سابق تیم ملی بر عهده دارد.
امسال تیم های نماینده شیراز، راه یاب ملل مریوان، شهرداری سیرجان، ملوان بندر انزلی، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری بم، سپیدار مازندران، ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، همیاری ارومیه، سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان 12 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور هستند.
امسال پس از حضور الهام عبدالرحمانی بازیکن فصل پیش تیم فوتبال بانوان همیاری ارومیه در تمرینات ملوان انزلی و عقد قرارداد با این تیم، سمیرا اسمعیلی و آیسان علیخانی نیز به جمع ملوانی ها پیوستند.
همچنین مهناز شاهمرادی و سمیرا محمدی نیز با جدایی از همیاری ارومیه به عقد قراردادی یکساله به سپاهان اصفهان پیوستند و به این ترتیب همیاری آذربایجان غربی پنج بازیکن کلیدی خود را در فصل جاری در اختیار ندارد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.