به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نمازجمعه این هفته ارومیه با اشاره به بی عفتی دشمنان اسلام افزود: این امر نشان می دهد که جان و مال مردم در نزد این سردمداران نالایق ارزشی ندارد و آنها برای رسیدن به خواسته های خود و رسیدن به ثروت بیشتر، از هیچ کاری دریغ نمی کنند که نمونه آن، کشتار مردم مظلوم یمن است.
وی بیان کرد: آنان قصد داشتند که ایران را نیز به سمت ناآرامی سوق دهند که با تدابیر رهبری و بصیرت مردم ناکام ماندند.
وی با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اضافه کرد: با وجود توطئه های دشمنان، امسال پرشورتر و مقتدرتر از سال های گذشته جشن های دهه فجر را برگزار می کنیم تا نشان دهیم پس از گذشت چهار دهه همچنان استوار ایستاده ایم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اهمیت حفظ ثبات در جامعه را یادآوری کرد و گفت: همه مردم و دولتمردان در این خصوص مسوول هستند و باید برای مقابله با سوء استفاده دشمنان کشور، در میدان باشند و اجازه سودجویی به دشمنان اسلام و ایران ندهند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: مهار گرانی کالاها از جمله مواردی است که باید با همه توان برای آن برنامه ریزی کرد و همه دستگاه های اجرایی مسوول در این زمینه باید هوشیار باشند.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی و با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.