محمدعلی عباسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پرداخت این تسهیلات برای 114 نفر از مددجویان از جمله 48 تن از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد زمینه اشتغال پایدار فراهم شده است.
وی بیان کرد: امسال بیش از 60 میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و خودکفایی به مددجویان کمیته امداد تکاب اختصاص یافته که نسبت به مبلغ مصوب سال گذشته از افزایش 40 درصدی برخوردار است.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) تکاب ادامه داد: باقیمانده اعتبار اشتغال زایی مصوب امسال تا چند ماه آینده با همکاری بانک عامل به مددجویان پرداخت خواهد شد.
عباسی با بیان اینکه این تسهیلات موجب خودکفایی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد تکاب شده، اضافه کرد: با پرداخت این تسهیلات واحدهای دامداری، زنبورداری، تولید پوشاک در تکاب راه اندازی شده و طرح های خدماتی شامل خیاطی، کابینت سازی، تراشکاری، جوشکاری، قطعه شویی، آرایشگری و طرح های تولیدی شامل پرورش قارچ، قالیبافی، پرورش بلدرچین آغاز به کار کرده اند.
وی گفت: با پرداخت تسهیلات اشتغال زایی یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد در زمینه خودکفایی و توانمند سازی مددجویان به نحو مطلوب در حال اجراست.
وی بیان کرد: با تعامل و همکاری دولت و افزایش میزان یارانه و مستمری مددجویان در 2 سال گذشته گام های موثری در راستای محرومیت زدایی از اقشار کمک درآمد تکاب برداشته شده و زمینه تولید کالای ایرانی فراهم شده است.
به گزارش ایرنا، تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و 2 هزار و 480 خانوار با 4 هزار و 700 نفر از جمعیت این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند.
7514/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.