صادق قادری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به افزایش 15 درصدی نظارت بر قیمت کالاها و خدمات مهاباد افزود: ناظران اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف این شهرستان در راستای طرح تشدید نظارت بر بازار، 828 مورد بازرسی از اصناف در یک ماه گذشته انجام داده اند.
وی ادامه داد: 32 شکایت و تماس تلفنی شهروندان مبنی بر تخلف اصناف از جمله گرانفروشی و صادر نشدن فاکتور نیز در این مدت مورد رسیدگی قرار گرفته است.
قادری بیان کرد: بیشترین تخلف ثبت شده مربوط به صنف مواد غذایی، لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی است و درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور، گران فروشی و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی به ترتیب بیشترین موارد تخلف را به خود اختصاص داده است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در خصوص طرح نظارت ویژه بر بازار شب یلدا گفت: این طرح نیز به منظور جلوگیری از گران فروشی از امروز آغاز شده و تا یکم دی ماه ادامه دارد.
قادری اظهار داشت: شهروندان می توانند در صورت برخورد با هرگونه تخلف و گرانفروشی با شماره 124 تماس بگیرند و تخلف ها را گزارش دهند.
به گزارش ایرنا، اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار و واحدهای صنفی مهاباد در قالب گشت های مشترک با هدف نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی ارایه دهنده کالا و خدمات از اول مرداد ماه آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت دارای 6 هزار و 800 واحد صنفی است.
9903/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.