رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از برپایی نمایشگاه ویژه شب یلدا در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه اذربایجان غربی جعفر صادق اسکندری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با هدف نظارت مستقیم بر بازار و نیز دسترسی راحت و بهتر مردم به کالاهای مورد نیاز شب یلدا 2نمایشگاه در استان دایر می شود افزود: این دو نمایشگاه از ۲۰ تا آخر آذرماه در ارومیه و میاندوآب دایر خواهد بود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه شب یلدا در ارومیه از ۲۱ تا ۲۷ آذرماه در محل پارک جنگلی ارومیه دایر می شود ادامه داد: در قالب این نمایشگاه ۱۰۲ غرفه عرضه کالاها و آجیل و میوه مورد نیاز مردم این شهرستان در شب یلدا با قیمت های مصوب دایر می شود.

اسکندری با بیان اینکه نمایشگاه ویژه شب یلدا در شهرستان میاندوآب نیز در قالب ۱۲۰ غرفه دایر می شود اظهارکرد: این نمایشگاه نیز از ۲۰ تا ۳۰ آذرماه در این شهرستان برپا می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه این نمایشگاه ها با همکاری اتاق اصناف و کمیته برگزاری نمایشگاه برگزار می‌شود گفت: دراین نمایشگاه مایحتاج مردم از جمله خشکبار بویژه آجیل شب یلدا، سوغات وهدایا، مواد غذایی، پوشاک و کیف و کفش با ۱۵ درصد تخفیف به مردم عرضه می شود.

اسکندری اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا، برپایی نمایشگاه های عرضه کالاهای مورد نیاز مردم به همراه بازرسی و جلوگیری از تخلفات از جمله کم فروشی و گرانفروشی در شب یلدا را از دیگر اقدامات این سازمان برشمرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.