به گزارش ایرنا محمدمهدی شهریاری شامگاه دوشنبه در جمع اعضای شورای هماهنگی ادارات کل تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آذربایجان غربی افزود: حضور فعال خبرنگاران ایرنا در رویدادهای مختلف خبری استان ضروری است و زمینه را برای انعکاس دستاوردهای دولت مهیا می کند.
وی بر ارتقای همکاری نهادهای فرهنگی در راستای توسعه روزافزون این بخش تاکید کرد و ادامه داد: اعضای شورای هماهنگی ادارات کل زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همدلی بیشتر به دنبال توسعه فرهنگی استان باشند.
استاندار آذربایجان غربی توسعه فرهنگی را پیش زمینه توسعه همه جانبه و پایدار استان دانست و بیان کرد: مردم و مسوولان باید در این خصوص سهم خود را به خوبی ایفا کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی منبع اخبار صحیح و پل ارتباطی بین دولت و ملت به شمار می رود.
حجت الاسلام ناصر خدایاری افزود: ایرنا باید تحلیل درست از وضعیت جامعه ارایه دهد و با پیش بینی آینده برای ایجاد آرامش، تحکیم وحدت و یکپارچگی تلاش کند.
وی اضافه کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی حلقه اتصال بین ملت و دولت است به طوری که می تواند مشکلات مردم را به دولتمردان انتقال دهد و اقدامات و سیاست های دولت را نیز به مردم اطلاع رسانی کند.
وی نگاه رو به آینده را نیاز اساسی امروز آذربایجان غربی دانست و بیان کرد: رسانه ها نیز باید با این محور به تلاش برای اطلاع رسانی و آگاه سازی مردمی ادامه دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: تحکیم وحدت و افزایش انسجام بین مردم و مسوولان از مواردی است که باید مورد توجه جدی رسانه ها قرار گیرد که البته ایرنا در این خصوص به خوبی عمل کرده است.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه این مرکز یکی از مراکز موفق در حوزه اطلاع رسانی است، گفت: در سفر اخیر رییس جمهوری و اعضای هیات دولت به استان، افزون بر 100 خبر، 9 گزارش خبری و بیش از 20 گزارش تصویری و فیلم طی یک روز در این مرکز تولید و منتشر شد که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.
علیرضا فولادی با قدردانی از همراهی نهادهای مختلف فرهنگی از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با خبرگزاری جمهوری اسلامی در راستای اطلاع رسانی مناسب، افزود: با تعامل بیشتر می توان اخبار استان را به شکل مطلوب تر منتشر کرد.
به گزارش ایرنا، شورای هماهنگی ادارات کل زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شامل ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، کتابخانه های عمومی، حج و زیارت و خبرگزاری جمهوری اسلامی است.
2093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.