حمزه بروجنی روز یکشنبه در دیدار با رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان غربی افزود: با رشد جمعیتی در استان، اماکن تامینی و تربیتی گسترش نیافته و این امر موجب تراکم جمعیتی در این مراکز شده ولی اقداماتی برای کاهش تراکم در حال انجام است.
وی اضافه کرد: در صدد هستیم با بهره برداری از زندان جدید شهرستان بوکان، بازداشتگاه موقت زندان ارومیه و اردوگاه کاردرمانی خوی این مشکل را تا حدودی مرتفع کنیم.
وی بیان کرد: مهمترین وظیفه مددکاران در زندان، اصلاح و تربیت مجرمان است در حالی که امکانات و اعتبارات با این ماموریت همخوانی ندارد
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی ادامه داد: با این امکانات کم نیز شاهد اجرای برنامه های بزرگ و قابل توجه به ویژه در حوزه کمک به اصلاح و تربیت مجرمان هستیم.
بروجنی گفت: در نگاه مددکاران زندان، مددجویان با هر عنوان جرمی، انسان هستند و وظیفه ما نگهداری و اصلاح رفتار آنان با استفاده از تعالیم دینی و رویکردهای علمی است.
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح آذربایجان غربی هم در این دیدار بیان کرد: فضای زندان و جو حاکم بر آن به لحاظ ساختار امنیتی و نگهداری از انسان هایی که امنیت و نظم جامعه را مختل کرده اند، بسیار سنگین است.
عباس صمیمی افزود: کار در این محیط ویژگی های خاص خود را دارد و کارمند زندان باید دارای آستانه تحمل بالایی باشد.
به گزارش ایرنا، تراکم بالای زندانیان در استان همواره از سوی مسوولان بیان شده و اقداماتی برای ساخت ندامتگاه های جدید در حال انجام است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.